Betalning Scorpionhelmets

Tillbaka FAQ - Guide


Alla betalningar sker via Klarna som har olika betalningsmöjligheter som betala direkt via vanlig bankbetalning eller Swish, betala senare samt dela upp betalningen. Vid frågor gällande betalningar får ni vända er till Klarnas kundtjänst på webben eller genom deras app. Här finner ni deras villkor gällande Sverige. För övriga nordiska länder hittar du här: Finland, Danmark.

  • Hur kommer jag åt fakturan?

    Fakturan skickas till den mejladress som angivits vid beställningen. Du kan även nå den via Klarnas APP eller hemsida.

    För frågor om betalning eller fakturan kan du nå Klarna via telefon på 08-120 120 10 eller via deras chatt på Klarna Kundservice

  • Jag har inte mottagit min faktura, hur går jag tillväga?

    Alla dina fakturor samlas under ditt konto hos Klarna som du kommer åt genom att logga in på deras hemsida eller app. Ibland kan fakturorna även fastna i ert mejlfilter och hamna i skräpposten. Ifall ni inte finner den där kan ni kontakta oss på vår mejladress nedan så kan vi kolla upp vad som hänt samt skicka fakturan till er. Glöm inte att ange ditt ordernummer när ni kontaktar oss för snabbare hantering.

    Info@twostroke.se

  • Kan jag ändra mitt betalningsalternativ efter jag lagt min order hos er?

    Tyvärr är det inte möjligt för oss att ändra betalningssätt efter ordern blivit lagd. Vi måste i sådana fall makulera beställningen så ni kan lägga en ny order med önskat betalsätt.

  • Kan jag betala med Swish?

    Ja, det går att betala med Swish via Klarna checkout.